WSPR og båndvalg

Christiane
11/10/26, 10:12

På Shack display og DX Cluster afspejler WSPR på kortet nu det man faktisk har valgt som bånd. Det gør det langt mere brugbart når man skal vurdere de faktiske forhold på et bestemt bånd. Desuden kan man nu også i Shack display vælge bånd og mode. Bånd og mode valg deles af DX CLsuter og Shack display. God weekend til alle med 💚 på rette sted ☀️

0
0
Verner OZ9XU
11/10/26, 12:08

Hej Christiane Det er fint nok, man kan du ikke lave det sådan, at knapperne KUN vises, hvis man har valgt at få vist DX-clusteret? På min lille 11" skærm lægger de sig ovenpå andre (for mig) vigtigere oplysninger (i fuldskærm-mode). Verner

Mennesket har 2 ører og 1 mund, så man kan lytte dobbelt så meget som man taler. 73 de OZ9XU, Verner EDR - DDXG - RAF1917's veteraner - TRS 1949 - OZ9XU WEB
0
0
Verner OZ9XU
11/10/26, 12:12

OK, det gør jeg gerne, men det tager lige lidt tid. Jeg skal først lægge billedet ned på en USB-dims og bruge ECCO-nettet til at indlæse den på en anden PC. Men det kommer, QRX

Mennesket har 2 ører og 1 mund, så man kan lytte dobbelt så meget som man taler. 73 de OZ9XU, Verner EDR - DDXG - RAF1917's veteraner - TRS 1949 - OZ9XU WEB
0
0
Sign in to reply