Sælger favoritter

Morten Christensen
29/07/26, 05:31

Hej På det gamle BG kunne man gemme sælger favoritter så man super hurtig kunne se om de havde nogen aktive annoncer eller kontakte dem igen , den facilitet kan jeg ikke se mere, jeg havde gemt mange, og den der hedder favoritter , eller bruger jeg følger er tom i det her nye system for mit vedkommende, hvor finder jeg disse gemte i dag fra det gamle system ??

0
0
Christiane
29/07/26, 07:58

Hej Morten Den funktion findes - se billede...

0
0
Morten Christensen
29/07/26, 08:11

Hej Christiane Ser jeg under " mine favoritter " så er den mappe tom, jeg vil tro jeg havde tæt på 30 gemte i det gamle system, de er åbenbart ikke kommet med over i det nye ??

0
0
Christiane
29/07/26, 08:14

Nej, desværre er de ikke kommet med. Du må oprette en ny favoritliste.

0
0
Morten Christensen
29/07/26, 10:00

Hej Det er ikke så let og oprette en ny før folk bliver aktive igen og man lige ser deres annonce , jeg brugte den også til kontakte folk selv om de ikke havde annoncer på, så lidt øv den ikke kom med..

0
0
OZ5RMC
29/07/26, 18:28

Den funktion har jeg også efterlyst. Den var jo ret simpel blot med navn eller call og om vedkommende havde noget til salg med ente 0 eller 3 ting der var til salg. Og den fungerede også som favorit sælger eller det modsatte. Ret brugbar jeg giver Morten fuld opbakning her 👌

0
0
Log ind for at svare