Hej På det gamle BG kunne man gemme sælger favoritter så man super hurtig kunne se om de havde nogen aktive annoncer eller kontakte dem igen , den facilitet kan jeg ikke se mere, jeg havde gemt mange, og den der hedder favoritter , eller bruger jeg følger er tom i det her nye system for mit vedkommende, hvor finder jeg disse gemte i dag fra det gamle system ??
Sælger favoritter
Hej Morten Den funktion findes - se billede...
Hej Christiane Ser jeg under " mine favoritter " så er den mappe tom, jeg vil tro jeg havde tæt på 30 gemte i det gamle system, de er åbenbart ikke kommet med over i det nye ??
Nej, desværre er de ikke kommet med. Du må oprette en ny favoritliste.
Hej Det er ikke så let og oprette en ny før folk bliver aktive igen og man lige ser deres annonce , jeg brugte den også til kontakte folk selv om de ikke havde annoncer på, så lidt øv den ikke kom med..
Den funktion har jeg også efterlyst. Den var jo ret simpel blot med navn eller call og om vedkommende havde noget til salg med ente 0 eller 3 ting der var til salg. Og den fungerede også som favorit sælger eller det modsatte. Ret brugbar jeg giver Morten fuld opbakning her 👌