BG forsiden på iPad

OZ8CTH
20/07/26, 06:22

Når jeg klikker på BG forsiden på min iPad, kommer der kun enkelte ikoner og næsten ingen tekst frem. Alle andre funktioner og kategorier ok. På min iPhone og PC ingen problemer.

0
0
Christiane
20/07/26, 07:04

Hvordan ser det ud hvis du drejer den til vandret?

0
0
Steen Jensen
20/07/26, 11:02

Hej Hvad med en genstart af systemet ?

0
0
Glenn OZ1HFT
21/07/26, 03:49

Hej OZ8CTH Hvilken iOS-version kører din iPad med? Anvender du den standard indbyggede webbrowser? Hvor mange tommer er skærmen? Hvad er det der ikke virker - fora, annoncer eller radioamatør widgets (de små bokse foroven)? Er det under indtastning af privat besked, manglende info - eller?

0
0
Glenn OZ1HFT
21/07/26, 06:38

Jeg videresender denne private besked fra OZ8CTH, da jeg tror det var meningen at den skulle sendes i tråden: Hej Glenn IPad Air 2 IOS 15.8.8 med 9.7 tommer skærm og Safari som standard browser. Ingen problemer med at åbne hele forsiden, når jeg bruger min kones iPad af samme type og årgang. Alle andre funktioner og kategorier fungerer normalt. 21/07/26, 08:23

0
0
Glenn OZ1HFT
21/07/26, 06:43

Hej OZ8CTH Har din kones iPad samme iOS-version? . IOS 15.8.8 er en ret gammel OS. (den aktuelle er iOS 26.5.2) Har du prøvet at rydde web-cache i webbrowseren? Skriv venligst om det virker: Clearing Your Browser Cache: Browsers on iOS mobile device. Instruction and resource for clearing your web browser's cache, cookies, and history. https://library.tiu.edu/c.php?g=1263682&p=9265022 Muligvis vil du ikke have slettet cookies? Why Clearing Your Browser Cache Speeds Up Your Computer. Published on January 23, 2025 by Leslie Van Every. https://it.lbl.gov/why-clearing-your-browser-cache-speeds-up-your-computer/ Citat: "... If you’ve ever felt like your computer is moving at a snail’s pace or seems to be buggy when browsing the internet, your browser’s cache might be the culprit. ... Fixes Website Issues: Sometimes, websites may not load properly because your browser is using old cache files. Clearing the cache ensures you’re seeing the most up-to-date version of the site. ..." June 06, 2023, How and why you should delete your browser history. https://www.microsoft.com/en-us/edge/learning-center/how-why-you-should-delete-browser-history Citat: "... Your browser history isn’t just a list of the sites you’ve visited recently. It also encompasses passwords and personal information, website cookies, and saved data in your browser cache. Clearing this data on a regular basis can not only improve the performance of your device and your browser, but it can also protect your privacy. Learn how to clear your browser history beyond your search data and recent websites. ..."

0
0
Glenn OZ1HFT
21/07/26, 06:53

PS: Denne tråd burde flyttes til "Brugtgrej Generelt"?

0
0
OZ8CTH
21/07/26, 08:34

Mine kones iPad er IOS-17.7.111, så min egen er tilsyneladende forældet. Jeg har ryddet web-caches i browseren. Der er også andre sider, jeg ikke kan åbne på min, så tiden er inde til en ny. Tak til alle for kommentarer og råd.

0
0
Log ind for at svare