Like / Dislike

Christiane
28/06/26, 16:02

Hej med jer Her i sommervarmen blev det til to små, men forhåbentlig nyttige udvidelser her på BG: 1) Man kan nu klikke på brugernavnet i en forum tråd og få vist info. 2) Du kan klikke Like / Dislike i egne indlæg for at se, hvem der har givet dig feedback. Vi forsøger hele tiden at sikre, at BG er et rart og trygt sted at være. Skulle du opleve noget der forhindrer dette, så lad os endelig høre om det. Ikke rygter - kun fakta, tak 😊 Rigtig god dag til jer alle og tak for at være her ☀️🙏

0
0
OZ2YPE
29/06/26, 06:26

Hej Christiane Jeg har skrevet til flere af brugerne som har annoncer her på amatørradio men jeg høre ikke fra dem virker denne service ikke ? Mvh Bent

0
0
Christiane
29/06/26, 08:55

Send mig en besked med eksempler. Så tjekker jeg.

0
0
Max Jakobsen
29/06/26, 16:04

Jeg havde en liste over folk med salgs annoncer jeg fulgte. Den liste savner jeg.

0
0
Christiane
29/06/26, 18:26

Det er nu muligt at følge en anden annoncør.

0
0
Verner OZ9XU
30/06/26, 15:38

På BG's forside står p.t. brugeren "Anders And" med flest likes, 8 stks. Fjerkræet fra USA er en slettet bruger, så hvordan kan han så står der? Jeg har da 16 likes, men har ikke været nævnt og der er sikkert andre brugere som har lige så mange eller flere. mvh VQ

0
0
Christiane
30/06/26, 18:11

Det er flest likes de seneste 7 dage. Ikke i alt. Anders And er fjernet som bruger

0
0
Verner OZ9XU
01/07/26, 19:37

Synes at BG skal lave om på "Like/Dislike". Enten fjerne funktionen helt, hvilket sikkert er det letteste for kodeskriverne ELLER begrænse funktionen, så den kun er åben, hvis man har deltaget i tråden/debatten. De fleste Dislike går efter manden og ikke efter bolden, altså om man tilhører "den rigtige klike" eller ej. Der er for mange "tøsedrenge" som ikke tør stå frem og deltage i en debat, men bare klikker Dislike efter hvem man er og ikke hvad der står i indholdet. Forstår heller ikke hvorfor den skal være på BG, det hører til på asociale medier. (Nu kommer der gang i klikkeriet formoder jeg :-))

0
0
Knud Christiansen
02/07/26, 17:45

Er ikke enig selv om jeg godt forstå hvad du hentyder til. Personligt har jeg det sådan at hvis et indlæg virkelig "fortjener" en dislike vil det blot skabe "mudderkast" hvis man skriver et indlæg....der vil ikke blive skabt en brugbar debat. Hvis jeg synes der kan skabes en brugbar debat vil jeg ikke bruge dislike, enten komme med et indlæg eller lade den stå i "luften". Derfor ikke dislike til dit indlæg men et indlæg ;)

0
0
Verner OZ9XU
02/07/26, 17:53

Hej Knud Tak for svar. Det var nu også bare en tanke / forslag, men kan se det rigtige i noget af det du skriver. Selv om "Dislike" også er en slags mudderkastning :-) Vi lader den ligge her.

0
0
Knud Christiansen
02/07/26, 17:58

Dislike har den fordel at man ikke se hvem der har like/dislike og der med er det svært vide hvem man skal smide "mudderet" efter og der med er der mindre risiko for at en tråd "afsporer" i mudderkast. Min mening :) Korrektion: den der er forfatter til et indlæg får notifikation om et like/dislike og fra hvem...fair nok at man ikke kan skjule sig

0
0
Log ind for at svare