Der står i søgefeltet, at man kan søge efter annoncer, bruger eller #ID. Når jeg søger efter et navn eller kaldesignal, som jeg ved er herinde, så dukker det ikke noget op. Jeg søger fx. efter "Christiane", men der kommer ikke noget frem.???
Hvordan søger man egentlig?
Bare prøv med et af de mest brugte søgeord på listen på forsiden, så skal du nok finde noget! Det er annoncer du søger efter - og Christiane har tilsyneladende ikke noget til salg ;-) (Samme resultat hvis man søger efter dig! :-)) Men hvis man søger efter en bruger med aktive annoncer kommer de frem. Vy 73 de Lars OZ1CJX
Tak Lars. Jeg troede man kunne søge efter brugere direkte, uden at man har aktive annoncer. Så blev jeg lidt klogere :-)
Jeg har tilføjet forum og brugere som søgested så du nu også får resultater derfra. Søger du på "Christiane" dukker der lidt frem 😊
Jamen det er jo bare super Christiane - nu virker det på den måde jeg havde forventet. Det virker i hvert fald på en PC - jeg kan ikke få den til at søge på IOS iPhone. Det er ikke brok, men så ved du det :-) Igen 1000 tak for fantastisk arbejde.
Hej Jeg har samme problem med IOS og desuden på min Android-mobil. Hvis jeg skriver en søgning i feltet, så sker der intet - men, hvis jeg foretager to steps baglæns, så kommer det man har søgt... Computeren - no problems.
Super. Godt det virker efter hensigten. Jeg bruger selv iPhone og har ingen problemer med at søge. Trykker du på Retur-knappen efter sægeordet?
Hej Christiane På mobilerne er det ikke - return på tastaturet, men derimod - skærm-step (læs: trekant / pil). Der foretager jeg to steps baglæns.
Det er der på min iPhone.
Hej igen Christiane Ja, det forefindes på på mobilen, men den funktion er tillagt - skrift-return / slette. Jeg er nødt til, at benytte to gange - skærm-return (trekant eller pil til venstre, som findes i bunden af skærmen - alt efter hvilken telefon der benyttes)...
Prøv lige igen. Nu burde du have fået en (blå) returknap. I hvert fald i Safari.
Nej, det er ikke der problemet ligger - desværre. Vi spilder ikke mere tid på sagen - jeg kan godt leve med problemet, når bare man ved, hvordan det skal gøres (med den metode, som jeg har "opfundet") :-) Jeg har jo computeren, som virker upåklageligt.
Det virker perfekt også på Ios nu💪💪
Super! Tak for feedback 😊