Hej alle, Nogen der har handlet hos dem? Og kan sige 'OK', eller 'Hold dig væk'? TRUSTPILOT siger 'OK'... Jeg står og skal bruge en rem til en gammel SONY cd-player - de har den, og er rimelige i pris og fragt. De holder til i Portugal. Mvh perjak
Erfaringer med at handle hos webspareparts.com?
Jeg kender dem ikke, men normalt handler vi den slags hos thakker.eu hvis de har. Det er en god og troværdig forhandler og kvaliteten er fin. bh. Peter
Tak for tippet. Jeg kendte ikke thakker.eu... Underligt, at de ikke har været i søgeresultaterne da jeg søgte på "reservedele til cd-afspiller" og lign. og på forskellige sprog. Men hver gang fixparts og webspareparts. Nå, men remmen er ikke i deres online-katalog, så jeg har forespurgt, og givet dem de detaljer de bad om. Så måske finder de den ;o) Mvh perjak Redigering: Hurtigt svar fra 'thakker' - remmen er bestilt. Og jeg "thakker" og bukker ;o]
Jeg har gode erfaringer med www.webspareparts.com . Jeg bestilte for nyligt en gummi rem til min gamle Technics pladespiller. Den blev leveret i min postkasse efter en uges tid og fragt var kun 19 kr!! Søren
Jamen, det er sådan det skal være. Altså kan vi konstatere, at der er et par gode steder til den slags... /Per