Jeg vil gerne give et skulderklap til BG folkene..migreringen er gået rigtig godt. Super !! mvh Knud
Skulderklap til BG folkene
Jeg støtter op herom - Synes indtil videre det er lækkert og nemt. Vh Kasper
Det samme her flot, takker for resultat. John
Hej super flot side men hvad med ganle beskeder er de alle sammen væk ? 73 Peter OZ1LPR
Hej kan aboslut tilslutte mig
Ja det spiller bare. Meget nemt at logge ind med Google konto. Det er lækkert, at det er en mulighed :-)
Tak til admins Fik ingen "genaktiverings e-mail". Men kom på med mit gamle id , via pwd reset
Kunne være rart at man igen kan se hvem der sælger en varer som før Mvh John
Jeg har ikke modtaget en mail ang den ny BG. har dog fået mig logget ind. Men kan ikke se mine annoncer. Og BG virker ikke på min telefon længere. Er der en app man skal bruge? tak for nyt tiltag
Fantastisk godt gået af teamet .Nu er de let påklædte damer også forsvundet som poppede op .Har heller ikke modtaget genaktiverings mail. Vy 73 de OZ1KVB Erik
Hmm, kan man ikke svare direkte på et indlæg......så kan det godt gå hen og blive lidt rodet. MEN @ OZ1IWT, du kan da se hvem annoncen er indrykket af:...... NÅ! man kan så heller ikke indsætte billeder, men kig i nederste højre hjørne af annoncen
Jeg mangler lige igen at kunne se aktiviteten på egne annoncer (hits) Men ellers ganske nydeligt arbejde mvh OZ5QI
@OZ5AI, hvad med antal visninger og favorits ?
Så har jeg BG på min mobil og kan igen se mine annoncer, Det var hurtig det blev løst, TAK
@OZ8BLR, virker ok på min android tlf
OK, så lykkedes det vist, selv om jeg ikke har fået en e-mail fra BG
Tak for alle jeres søde kommentarer 💚 For dem der ønsker sig antal visninger og favoritmarkeringer for ens egne annoncer - det findes allerede 😊
Jeg kan ikke se hits/antal visninger i "mine annoncer"? Kigger jeg et forkert sted? mvh OZ5QI
Åben annoncen, i venstre side under teksten, "Antal visninger", antal favorit markeringer er i højre side og i oversigten
@BG folkene: Optimering: "antal visningerne" i oversigten og på annonce siden er "antal favorit" ved siden af "antal visninger"
Hejsa
Hovsa - nå, kom da ind selvom jeg ikke fik mailen (det er også længe siden jeg fik notifikationerne). Nu er jeg spændt på at komme i gang her igen. Tak til BG teamet VH Folmer
Ingen mail men jeg kom ind via "glemt password" Alle mine gaamle annoncer er der stadig :)
Tillykke med den nye udgave... Intuitivt og tidssvarende... :-) Det var vist også bare et spørgsmål om tid, inden den gamle udgave gik i udu...
Tillykke med den nye udgave af brugtgrej. OZ3HP
Øverst i højre side. Her finder du både antal visninger og antal favorit.
Må lige rose teamet bag brugt grej og den nye side er god. Kan se mange af de ønsker folk kommer med bliver lavet om muligt. Synes den nye side er god og overskuelig. Og så er det hele tilmed gratis :-)
Elendig side. Den gamle var lettere at bruge OZ1ATB
Makværk
Super flot side, der virker :-) Tilvænning selvfølgelig, men det virker fint.
Hej Jeg savner stadig "antal Visninger/Hits" i min anonnceoversigt. F.eks. på den position jeg har antydet i billedet. Man skal klikke på den enkelt annonce for at se det.
God idé. Det fikser jeg. Kommer på her i aften ...
Hold da helt op. Det var super hurtigt og resultatet er super godt ! Tusind tak for det.
Ja det er en meget lækkert design på siden. Bortset fra at min gamle login ikke virker. Er nød til at bruge google til at logge ind. Samtlige af mine beskeder er væk. Kan ikke ændre min mail i profilen.
Du bruger blot "Glemt kodeord" og får tilsendt mail med link til at lave nyt password, og så kan du logge ind på din gamle profil. https://brugtgrej.dk/glemt-kodeord
Hej BG / Christiane Hold da op !!! Sikke da en ændring du/I har lavet !! Det er SUPER FEDT, og når man først har vænnet sig til navigeringen, er det (set med mine øjne), en væsentlig forbedring - stor applus herfra...! //Lau
Tusinde tak 💚 Det betyder meget med positive tilbagemeldinger 😊
Lige mine ord. God side, men som altid når man får noget nyt; tilvænning.
Hej Verner - også længe siden....jeg håber alt er vel i den østlige del af OZ-land (den tager vi lige et andet sted :-) ) Jeg savner dog - på BG, en knap der hedder "Støt BG", hvor man/vi kan smide et beløb til drift & vedligehold! Intet er gratis - heller ikke BG, så hvis der kan donneres et beløb - hvor gør man så det ?? //Lau
Tak for din noble tanke. Som nogen måske har bemærket, så er der gjort plads til reklamer. Når de kommer på, og vi har set effekten, vil vi tage stilling til, hvordan vi planlægger den økonomiske drift. Indtil da er det gratis 😊 Det er afgørende at brugerne har slået Adblocker fra for brugtgrej.dk (ligesom dig) hvis det skal lykkedes. Vi er optiister og tror på det 😊
Super godt, fungerer bare. Flot arbejde😊🍺
Hej Christine. Tak for svar... En "reklamefri BrugtGrej" - mod betaling naturligvis, vil være super...!! Hold det in mende ;-) //Lau//OV2B
Jeg oplever ikke man som tidligere kan sende en PB hvis dette er ønsket. Jeg mener en PB til en udvalgt meddebattør. MVH Skipper
Hej Skipper Jeg har nu indført muligheden for at sende en PB til en anden bruger her fra forum.
Tak men det er åbenbart ikke længere muligt. Jeg ved ikke hvorfor. God weekend.
Du burde se knappen "Send besked" i hvert indlæg - også det her. Se billede
Har lige opdaget at man kan downloade de gamle beskeder.....for dem der har manglet dem. Øverste på besked siden
Hej Christiane. Var det måske muligt, at man ved "Log ud", bliver smidt til en anden side, end der hvor man står når der logges ud ? Som det er nu, bliver man fint logget ud, men for at være helt sikker, skal man lige tjekke om det er sket da man ikke får en form for notifikation om at "Du er nu logget ud" eller andet. Det er sikkert kun mig der har dette ønske, så smid ikke en masse tid efter det - stress gider vi ikke, slet ikke for bagateller... God weekend. //Lau EDIT: Det er åbenbart kun på mobiltelefon det ser sådan ud - på PC står der ganske fint at man skal "logge ind for at svare" - så se bare bort fra min henvendelse :-)
John Brandstrup hvorfor skal jeg have en tommeltot ned for denne kommentar ? Nå jeg kan se at du bare er sur på alle i denne tråd, så pyt tænker jeg, håber du kommer i bedre humør igen.
Ja, jeg fik også et par stykker. Fik også 10-12 stykker fra en anden bruger, næppe på grund af indholdet i mine indlæg, men blot fordi det var mig. Lidt sjov på gul stue formoder jeg.
Hej John OZ1ATB Hvilken smartphone OS anvender du? Android eller iOS? Og hvilken version - og hvilken webbrowser (den indbyggede)? Hvor mange tommer er skærmen? Hvad er det der ikke virker - fora, annoncer eller radioamatør widgets (de små bokse foroven)? Er det under indtastning af privat besked, manglende info - eller? Det hjælper gevaldigt, hvis BG får af vide under hvilke vilkår, noget ikke virker. BG har aldrig være mere lydhøre end de er nu - du kan selv læse det og se det. Så konstruktiv kritik ville hjælpe. Med fraserne "makværk" (#28) og "elendig side" (#27) hjælper ikke. BG bliver nødt til kunne læse, hvad det mere detaljeret er, du synes ikke er så ok for dig. De vil super gerne hjælpe.