[Indlæg fjernet]
Gode forum regler !?
Svar til #1: Er det noget du vil efter leve , og fik du ide fra Redforumet , jeg kan anbefale det ,jeg har altid levet efter de regler
[Indlæg fjernet]
Svar til #4: Michael Jensen. Jeg kan i høj grad bifalde din holdning i indlæg nummer 1. Tillad mig at mene at du i din henvendelse til Bjarne overtræder det regelsæt du så fint beder andre efterleve. Men det er nok en "smutter" fra din side.
Svar til #1: Hej alle og vedr. emnet , så hedder det at være ASSERTIV, VY 73 OZ5IQ, Kim
Svar til #5: Næh, Michaels udsagn er korrekt. Det kan enhver overbevise sig om ved f.eks at læse Bjarnes, OZ3Ns - eller hvad han ellers kalder sig, optræden i denne tråd: http://rdeforum.dk/viewtopic.php?f=2&t=388&start=15 Så når Bjarne påstår, at overholde de i #1 citerede regler er det en lodret løgn - det er i hvert fald ikke tilfældet på RDE-forummet. mvh søren/oz4zat
Svar til #7: Pæne ord Top Re: Vi - de uønskede ... Indlægaf oz4zat » man maj 30, 2016 12:59 Bjarne Multicall 3n m.m.m. Vil du ikke godt respektere trådens emne ? Lav dog din egen tråd hvor du kan udbrede dit vås ! mvh søren/oz4zat Glemmer du, så husker nettet ord for ord ... Brugeravatar oz4zat Indlæg: 158 Tilmeldt: lør dec 05, 2015 16:29 EDR-medlemsnummer: 14096
Svar til # Alle ! Nu bliver den svær.....: Tidsmaskine - eller - popcorn ?? Fortsat god sommer.
Svar til #9: Popkorn i tidsmaskinen :-)
Svar til #10: ja eller tidsmaskinen er poppet af :-)
Svar til #11: Tidsmaskinen skulle vel ikke være bleven hovedløs! ;)