Tusinde tak for jeres gode modtagelse af den nye generation af brugtgrej.dk 🙏💚 Det har været en forrygende start og med et stort engagement fra rigitg mange af jer. Det har betydet en verden til forskel og givet os motivation til at fortsætte udviklingen. På 30 dage har: 💚 1.141 brugere oprettet sig med det nye login 💚 80% af jer støtter brugtgrej.dk ved at acceptere reklamer. TUSINDE TAK 💚 💚 i oprettet 349 nye annoncer så der nu er 3.538 annoncer i alt 💚 i været supersøde til at give hinanden 👍 og gode karrakter ved enhandel 💚 der været 32.862 gæster fordi for at se annoncer og forum 💚 har vi konstateret, at knap halvdelen af jer logger på fra en mobil enhed Bliv endelig ved i den gode stil 😊 Og så vil jeg gerne spørge jer alle sammen, hvad der skal til for, at brugtgrej.dk kan blive endnu bedre og endnu mere brugt? Flere features? En nemmere flow? Mere info? Andre grupper? Andet? Jeg vil meget gerne høre jeres forslag og ønsker. Endnu en gang, tusinde tak allesammen 💚 Christiane
De første 30 dage med den nye brugtgrej
Ja, BG er blevet en rigtig fin side, endda med en Space WX på delvis dansk, så man kan forstå det :-) Nu mangler der bare et fadølsanlæg, så man kan slukke tørsten her i varmen :-) Gratis naturligvis, he he.
Meget kan jeg klare men ikke et fadølsanlæg. Til gengæld giver jeg gerne en kold øl hvis du kommer forbi her i Gjern 🍻🍺😜 Christiane
Tak for tilbuddet, Christiane, men må desværre nok afslå. Der er rigtig langt til Midtjylland fra Bornholm, og dyrt :-)
Med alle de nye features er det næsten svært at komme med ønsker. Et lille et: Sælger's navn med i annoncen på oversigten Mere omfattende: En annonce agent som på basis af søgeord sender en besked om at der kommet en mulig relevant vare til salg Tak for indsats Knud
Tak for dine foreslag, Knud. Sælgers navn fremgår allerede nederst il venstre - se billede. Også søgeord kan du lave - se billede. Eller har jeg misforstået dit ønske` God dag ☀️ Christiane
Ok...den med navnet kræver at folk sætter deres profil op sådan... Måske lidt reklame for at folk får det gjort 😀 Søgeord/annonceagent...havde ikke checket den funktion ordentligt...troede blot det en række søgeord jeg kunne bruge interaktivt, beklager at jeg ikke checkede det ordentligt 😉 Andet ønske: Smiley menu i beskeder/annonce tekster......jeg har simplethen svært ved at huske taste kombinationen for at få smiley copy/paste menuen op. Og lidt omstændeligt med copy/paste. Andre fora jeg besøger har en smiley menu man direkte vælger fra. Knud
Den med smileys fikser jeg 👍🏼
Hej Christiane Jeg vil gerne tilstå, at jeg er dybt imponeret over alt det du har klaret på 30 dage. Du er virkelig multikunstner med en utrolig teknisk og logisk sans. Det kniber lidt for mit gamle hoved at overskue det hele endnu, men det skal nok komme. Tusind tak for din indsats! Jeg ville gerne indstille dig til en eller anden pokal, er der nogen der kender en passende? Ærbødigst Folmer
Hej Christine Et forsigtigt forslag: Lav en emne(fx selvvalgt radioamatør og andre relevante emner/sektioner)-widget hvor man kan annoncere (almennyttige foreningers) arrangementer som en liste - og med link til uddybende BG-side. Der bør være en selvvalgt "gå aktiv" dato, arrangement slut og "gå passiv" dato (når arrangementet er ovre + fx en uge). Historisk er disse annonceringsmetoder anvendt; salgsannonce og forumtråd - se fx: Loppemarknad SK7OL 22/8 kl 10.00: https://brugtgrej.dk/forum/21a2d97f-6f28-4f24-bf7b-bc85d59e1f18 https://brugtgrej.dk/annonce/a37187b1-5183-4615-8b79-b1791204302c Der er typisk en livlig og positiv snak i forumtrådene om arrangementerne, incl. bagefter. Måske kunne man have åbnet for kommentarer/indlæg nederst på den uddybende BG-side i samme aktive periode.
Tusinde tak 💚 Det betyder meget for os at høre.
Den skal jeg lige tænker lidt over....
Jeg har indsat en emoji-picker ved alle tekstfelter. Se bare her 😊
Hej Christiane Endnu et forsigtigt forslag: Ved indrykkelse af annonce kan man vælge een hovedkategori - man bør kunne vælge flere. Man bør også kunne vælge nul eller flere underkategorier - per hovedkategori. Har andre kommentarer? Eksempler: Fx Yaesu FT-897 burde havde disse underkategorier: Radio HF Radio VHF/UHF En discone antenne 27MHz-1GHz burde havde disse underkategorier: Antenner HF og derunder Antenner VHF Antenner UHF En HF balun burde havde disse underkategorier: Antenne master og tilbehør Radio tilbehør komp. passiv En antik HF-station (fx med rør fx https://brugtgrej.dk/annonce/e90c2f3c-80aa-4f5b-9fb4-0363d7576bb3 ) burde havde disse kategorier: Hovedkategori: Amatørradio Underkategorier: Radio HF Hovedkategori: Antikviteter Underkategorier: ingen En antik HF-radiomodtager (fx med rør fx https://brugtgrej.dk/annonce/3ec753d7-c483-40f1-bc88-7ca52a690f65 ) burde havde disse kategorier: Hovedkategori: Antikviteter Underkategorier: Radio HF (fra hovedkategori Amatørradio) En antik HF-radiomodtager løsdel (fx https://brugtgrej.dk/annonce/5c1d287e-826f-41bb-aaf9-8c91eb0e893b ) burde havde disse kategorier: Hovedkategori: Amatørradio Underkategorier: komp. passiv (eller komp. aktiv for fx rør, tunneldiode eller germaniumtransistorer) Hovedkategori: Antikviteter Underkategorier: ingen En krystaloscillator eller et krystal burde havde disse kategorier: Hovedkategori: Radioamatør (egenlig burde der også kunne vælges Elektronik) Underkategorier: Radio HF, (komp. aktiv eller komp. passiv) . Valgte hovedkategorier og underkategorier bør fremgå øverst på annoncen. . Faktisk bør en underkategori kunne have flere hovedkategorier: Fx: underkategorien værktøj kan have hovedkategorierne Amatørradio, Antikviteter, Modelhobby. Men for en annoncør giver det mening fx at vælge Amatørradio -> værktøj.
Super...så kan jeg klare mig med en dårlig hukommelse 👏
Personligt synes jeg ikke en så omfattende opdeling er nødvendig/fordel Men ok at kunne markere flere kategorier på en vare.
Hej Knud Gælder det både som sælger og køber? Husk at der er ca. 2400 annoncer i sektion Amatørradio - hvordan vil du finde noget frem?
Søgefunktionen/annonce agenten er rimelig effektiv I det gamle BG savnede jeg ikke det mere detaljeret Både køber/sælger ja.. Den opdeling der er i dag er ok....som regel checker jeg bare dagligt om der er noget nyt "spændende" Eneste lille irretations moment er når folk bruger salgsgruppen til at ønske et køb.
Har fulgt lidt med på siden linjen, og må sige jeg er imponeret over den nye side. Det er et lækket design med mange nye funktioner. Godt arbejde Team Brugtgrej!