det er før blevet diskuteret herinde men kan ikke finde det igen.<br /> men tråde bliver også lukket hurtigt her. <br /> <br /> og hvorfor egenligt det. <br /> nu skal jeg så oprette en ny tråd med næsten samme emne.<br /> <br /> nå men jeg har en beolab 4000 MK2. med ice power.<br /> <br /> den hylede samtidigt med en pulsering.<br /> som om den tænder og slukker. hyler og tænder og slukker.<br /> piv piv piv piv.<br /> <br /> jeg målte mig frem til en kortslutning på en 9F3LL.<br /> jeg pillede den ud og prøvede og tænde for den.<br /> og den spiller. det må jo så være den komponent der er galt med.<br /> den sidder på diskant siden men ved ikke om man bare kan bruge den.<br /> læste i den anden tråd man ikke bare kan sætte en ny i.<br /> at der skulle skiftes mere. <br /> <br /> nogle her der ved hvad man gør.<br /> den spiller fint uden den men ved ikke hvorfor og om der bliver ødelagt andet så vil da gerne have en ny komponent i.<br /> den sidder der jo nok for og gøre et eller andet. <br /> <br /> det var godt nok småt men det lykkedes. <br /> og prøvede bare og måle for og gøre et eller andet som jo så viste sig og være den.