Der er samme besked på alle annoncer om at bekræfte ens identitet. Det kommer fra nyoprettet bruger der hedder "Support891". Der er link til brugtgrej.id5725.click/187826819 og til brugtgrej.dk/kontakt-support Jeg tør ikke bruge nogen af dem. Håber på at BGs nye team er tidlig oppe i dag. VH Folmer
ADVARSEL - BG synes hacket!!!
Se også indlæg fra OU1E
Hej Jeg er ;) Brugeren er nu banned/udelukket Så TRYK IKKE PÅ LINKET ! Mvh Hans
Jeg har nu anmeldt linket som vildledende websted via Firefox Google Beskyttet browsing. PS: Det er phishing/social engineering: https://da.wikipedia.org/wiki/Phishing
Overskriften er vel lidt misvisende BG site't er vel som sådan ikke hacket Ingen fremmed har taget kontrol med BG site't Der er(var) oprettet en bruger som har skumle hensigter En hver med en mail adresse kan jo oprette sig som bruger. Det er vel svært at undgå så længe man ikke bruger en 3parts verifikation så som MitId e.lign Man skal holde øjne/ører åbne når man færdes på jungle nettet (Internet) Hans må korrigere mig hvis jeg ikke har ret. Knud
BG er og har ikke vært hacket. Men vi har været udsat for et phishing angreb. Se tråd herom "Nyheder fra brugtgrej".