Kunne det laves så nyeste indlæg står øverst eller kan der laves så man selv kan vælge det. Mvh Per OZ6HQ
Rækkefølge
Det er min opfattelse, at den sidst aktive tråd står øverst. Evt. valgmulighed, det støtter jeg.
Den tråd, der sidst var ktiv står øverst på listen i vinduet på forsiden.
Jeg tror Per mener nyeste øverst i tråden.
Det er ikke nyeste tråd men den tråd, der senest har været aktiv - uagtet om det er et svar eller en ny tråd.
Jeg tror du misforstår. Denne kommentar skal står øverst i stedet for at man skal igennem alle kommentarerne for at se eller skrive et svar.
Jeg tror det vil være som at læse en bog bagfra. Nye læsere læser så kun de sidste kommentarer, men ikke trådens oprindelige meddelelse. Medmindre man scroller ned. Det vil muligvis skabe noget forvirring eller måske forkerte konklusioner på evt. svar. Selvfølgelig vil en valgmulighed være OK,
Det har du ret i, jeg fortrækker også den nuværende løsning som jo også er normalen når men ser andre forummer.
Måske kunne man også lave en knap, som man ofte ser på diverse sites, "Til toppen" Her skal det så bare være en knap med teksten "Til bunden". Begge knapper kunne være en god ide i trådene.
God idé.
Glimrende forslag. Der er nu tilføjet to nye knapper. Klik evt. Ctrl+F5 hvis ikke du ser dem. God aften til alle 🌙
Virker perfekt, bravo
Hej Christiane Jeg tror Per OZ6HQ mener indlæggenes tidssortering i en tråd.
Fine knapper. Det virker godt.