nogle der kan hjælpe???<br /> <br /> <br /> har fremskaffet sådan en fin sony TC-355.<br /> ved ikke om den virker og har sangsynligvis stået meget meget efter info for tidligere ejer.<br /> <br /> men har ikke turde og tænde for den. <br /> for hvad kan der ske. de orange er da vidst sådan nogle uheldige røg bumper.<br /> men hvad udskifter man dem med??? <br /> den ene er noget bulet når jeg kører fingeren hen over.<br /> <br /> og hvad er det for en aflange sølv kapsel der sidder ved siden af.<br /> der går ledninger hen til motoren. <br /> er det noget der kan eksplodere???<br /> <br /> har meget respekt for de store brag og masser af røg. <br /> <br /> men den skal jo startes på en eller anden måde.<br /> ellers skal jeg købe en meget dyr en som er testet.<br /> <br /> kan sangens udskifte ting uden problemer. <br /> men bare og finde det jeg skal udskifte med.<br /> google kommer jo altid med et tons andre ting en det jeg spørger om. <br /> <br /> rem og hjul ser ud til og være i rimelig stand. <br /> kører fint rindt med fingeren <br /> <br /> <br /> <br /> <br />