Slut med amatørradioer ombord på fly?

OZ8AES
07/10/24, 22:22

Svar til #1: Det var heller ikke tilladt hos Emirates sidste år da jeg rejste med dem, så det er ikke en nyhed :-) /Daniel

0
0
ozomc
08/10/24, 06:00

Så mangler det bare at det også kommer til at gælde mobiltelefoner :-( i stedet for at der sidder 100 fjolser med deres mobiltelefon. det kan kun blive en bedre rejse så :-)

0
0
Hans Jensen
08/10/24, 15:11

Svar til #3: Er sgu lige glad hvad andre laver på deres rejse. Mobilen kommer du nok ikke af med. men held og lykke med forsøget :-)

0
0
Seemann
08/10/24, 18:31

Svar til #2: kommer ikke rigtig mig ved, jeg har desværre ingen station og kunne ikke drømme om at flyve med araberne

0
0
OZ6YD
09/10/24, 23:55

Svar til #1: Det er jo rendyrket galskab! I lufthavne er der kuffert-scannere der kan spotte sprængstof uanset hvilket materiale det er gemt i. Alle kufferter og og tasker kommer igennem sådanne scannere. Det er bare så typisk - hvis der har været 1 eksempel, så bliver alle andre automatisk mistænkeliggjort. Det ene rådne æble i kassen ødelægger det for alle de andre. Så når man har de scannere - hvad er så problemet ? Jeg har selv stået ved sådanne scannere i min tid i Odense Lufthavn.

0
0
Log ind for at svare