Hvor er Folk henne

Niels-Ole mønsted
29/09/26, 08:55

Jeg ved godt det er et mærkeligt spørgsmål MEN Hvor er folk henne på de sjællandske FM reparterer . nu har jeg haft min antenne oppe i 2 måneder og det kan tælles på en håmd hvormange gange jeg har Hørt/Talt med andre amatører Fra min QTH kan jeg høre og åbne alle de sjællanske repeaterer men Der hvor jeg hører mest trafik på Knivsbjerg Repeteren i Jylland men faktisk ingen ting på de sjællandske repeterer. Er flok stoppet med at være aktive eller er der kommet mye Bånd/ Modulations arter i stedet for det gamle FM Hilsen Niels-Ole OZ3NO

0
0
OZ5LX
29/09/26, 09:10

Tror der bliver færre amatører og alt for mange modulations former er de spredt ud over

0
0
Gert - OZ4ZG
29/09/26, 09:36

Jeg tror ikke at det har noget med antallet af modes at gøre. Måske har det bare ikke nyhedens interesse mere, at kunne snakke sammen på båndene. FM simplex, FM repeater også ASR, DMR+, hvor hele landet er bundet sammen via internettet. Det hele er så dødt, at man er ved at falde ned af stolen, hvis en repeater åbner. Nu er vi på Instagram, Facebook og Messenger. Eller her på BG 😊

0
0
Sign in to reply