Hej alle. Jeg har gennem de sidste 6-8 måneder købt en del LEGO byggesæt - disse er samlet (med stor fornøjelse), men nu kniber det med pladsen til at "vise dem frem". Derfor - har nogen gode ideer/erfaringer med SALG eller BYTTE med LEGO ?? Jeg har naturligvis de originale kasser og manualer - og ingen "klistermærker" er påsat de samlede modeller - af den årsag, at jeg nok ikke ville beholde dem, men bytte med nye modeller. Hvad er "normalen" ved salg/bytte ?? Skal jeg splitte skidtet ad, og samle alle stumper i en pose ?? Eller forventer køber/bytter, at alt er samlet i samme poser, som ved modtagelse ?? Sidste løsning bliver nok et problem, da poserne er smidt ud - der kan dog samles i andre nummererede poser....men hvad gør du/I ?? Jeg er lidt af en fly-nørd, så jeg har f.eks DC-3, Boeing 474 (med rumfærgen på taget), Concorden, som alle fylder en del...derudover har jeg lidt Formel-1 og Land Rover Defender, som alle er i spil til udskiftning. Alle forslag er velkommen. Billeder sendes gerne, hvis ønskes... //Lau OV2B