Hej alle incl. BG Jeg synes det er forvirrende i en tråd at knappen "Send besked" faktisk er en "Send privat besked" og denne PM-knap burde stå lige op ad indlægsafsenderen. Den ikke særligt synlige knap "Svar" burde ligne en knap - og bør være hvor "Send besked" er idag. Hvad synes andre - kommentarer?
Forvirrende knapper i fora indlæg
Enig og done 😊 (Husk ctrl+F5 for at se ændringer)
Jeg syntes hellere "Send privat besked" skal fjernes, og kun være under selve profilen på en bruger. Det giver ingen mening at man under en brugers profil IKKE kan sende en privat besked til vedkommende - men man kan godt via forumet hvor det ikke er nødvendigt pludselig at sende private beskeder til folk i en tråd. Det virker lidt rodet med en "Send privat besked" knap. Forslag: fjern "Send privat besked" knappen og flyt "hands up/down" op i højre hjørne hvor knappen var, og lav "Svar" knappen nederst til venstre - og omdøb den til "Besvar".
Hej Peter Har ikke fjernet knappen her (synes den giver god mening) men tilføjet den til profil-siden hvs du klikker på en bruger. (Husk ctrl+F5)
"Send privat besked" knappen kan da være en god ting, især når et indlæg bevæger sig væk fra trådens emne. Da jeg har den holdning, at hvis nogen spørger mig om noget, off topic eller ej, så er man anstændigvis nødt til at svare. Her kan knappen komme til sin ret, så man ikke fylder tråden med en masse indlæg som ikke har noget at gøre med trådens emne.