hvad sker der ? nede ?
EDR DOT DK ?? NEDE ??
Svar til #1: Nok nærmere opsætningsfejl SSL /hjj
Svar til #2: og hvad betyder det ? ikke noget vi kan fikse ?
Svar til #3: det se ud til at det kun er www.edr.dk som er nede, shop.edr.dk og medlem.edr.dk de virker
Svar til #1: Hej Thomas og andre. Jeg har lige talt med webmaster OZ1OP Ole, som fortalte, at der er gang i at få hjemmesiden op at køre igen. Vy 73 de OZ6VG/Vagn.
Svar til #1: It's not just you! edr.dk is down. Siger https://downforeveryoneorjustme.com/edr.dk
Svar til #5: Tager det nu lige så lang tid som webshoppen, så skal vi bare vente ca. 10 måneder endnu. :-) :-)
Svar til # "Vi har desværre en certifikatfejl der blokkerer adgangen til edr.dk, sagen er under afklaring"
Svar til #8: Det er vel bare et kort opkald, chat eller email til jeres udbyder ONE.COM Der er dem der er ansvartig for jeres SSL cerificat, som sikkert er udløbet :-( Har edr overhovedet en kompetent admin/webmaster? Ellers vil jeg godt melde min friviligt M.v.h. Chriatian
Svar til #9: Naa, Certifikatet er knyttet domænet, som forhåbentlig er EDRs /hjj
Arbejder med sådan noget til dagligt sig til hvis i skal bruge en hånd.
Svar: Jeg har fået oplyst, at det er et eller flere eksterne certifikater, der er nede. De er blevet ramt af det nedbrud, der var i fredags. Dem, der vil hjælpe, kan kontakte webmaster Ole på oz1op@edr.dk
Svar til #12: Ja alle brokker sig, men ingen gør noget. Sådan skal det nok bare være. vh John
Svar til #13: Kunne sagtens hjælpe men tror ikke de ønsker hjælp
Svar til #14: Har du kontaktet webmaster som opfordret i #12? Eller forventer du, at nogen kontakter dig, bare fordi du skriver her?
Svar til #15: Kan se det er løst nu. Så jeg nåede ikke.