Først dette er 100% på egent initiativ, og skal ikke ses som en del af det officielle arrangement.<br /> *Som mange sikkert har observeret, prøver jeg på at promovere Brandmeister DMR. se også HTTPS://help.5p0nAls.dk<br /> <br /> Ikke fordi jeg har et problem med DMR+, men fordi at mange andre lande bruger Brandmeister<br /> <br /> Så derfor - i forbindelse med Agerskov Forårsmarked 2026.vil jeg etablere lille LowPower Brandmeister repeater "on location".<br /> <br /> 1. For lokale brugere på pladsen<br /> Programmer din DMR?radio med følgende:<br /> <br /> Repeaterfrekvenser<br /> RX (lyt): 434.525 MHz<br /> TX (send): 432.525 MHz<br /> Offset: –2 MHz<br /> Color Code: 13<br /> Timeslot: TS1<br /> Talkgroup: 238009<br /> <br /> Når du trykker PTT, går du direkte ud på eventets repeater og videre ud i BrandMeister?netværket.<br /> <br /> ???? 2. For eksterne brugere (hotspot eller anden repeater)<br /> Hvis du ikke er fysisk til stede, men vil tale med deltagerne:<br /> <br /> Indstil din radio/hotspot til:<br /> Timeslot: TS1<br /> Talkgroup: 238009<br /> Det er alt.<br /> <br /> BrandMeister forbinder dig automatisk til eventets repeater, så snart du aktiverer TG 238009.<br /> Du behøver ikke kende repeaterens frekvenser.