Hej Hvad blev der af muligheden for at vælge "Stand" på det man vil sælge? Mvh PJ
Valg af "Stand"
det er nok umuligt, det kommer jo an på øjnene der ser. Jeg har købt noget der (ser ud som ny) og når det så kommer frem ligner det lort :-(
Man kunne jo bare skrive det i beskrivelsen. Så kan man også gradbøje ordet "Brugt" som "Lidt brugt", "Meget brugt" o.s.v.
Selvfølgelig kan man det! Jeg fandt, at rullemenuen med 5-6 valg var et godt udgangspunkt, som kunne bruges på langt det meste. Så kunne man evt., i særlige tilfælde, skrive lidt supplerende. Måske er den fjernet med vilje, synes bare ikke det har været nævnt nogen steder? Måske man så skal kigge sine annoncer igennem, hvis de er oprettet før "Stand" menuens fjernelse...? Og skrive hvad der evt. mangler. Mvh PJ
Ville det ikke være nemmere at man selv skrev stand, man skal jo skrive annoncen alligevel.
Det gør vi bare 🙃 😉
Gode billeder og gode beskrivelser, der ærligt beskriver varens stand og alder, bør vi satse lidt mere på. Jeg vil faktisk hellere have et par nærbilleder af en bule eller ridse, som er unikt for lige netop denne her ting, end et uskarpt billede på højkant, hvor 90 % af billedarealet er et bord eller andet baggrundsmateriale, der ikke har noget med sagen at gøre. Ja, beklager mit brok – skal vi ikke prøve at lave lidt bedre billeder? Lige ind i et billedredigeringsprogram, roter og klip, og tjek, at det er godt og skarpt.