Optage- og Afspil-funktion med smarte features ☢️☢️

Christiane
11/10/26, 20:31

I WebSDR er der indbygget en REC-knap til optagelse af det du lytter. Nu er der også kommet en integreret afspiller til de optagne filer. Afspilleren får du frem ved at klkke på den lille kassettebånd-knap til højre for REC. Når du klikker på denne knap, PLAYBACK, udsiftes skalen med en "båndoptager". De nyeste 5 optagelser ligger klar og hvis skal du have fat i noget ædre, så klikker du bare på Indlæs bånd. Som noget særlig fikst, så bliver de 5 nyeste optagelser gemt i skyen, forudsat at du er logget ind på BG. Du får oveni en notifikation om, at der er en ny optagelse, hvilket er sælrig smart, hvs du har installeret brugtgrej.dk som APP (på din hjemmeskærm) på din iOS eller Android telefon (se andet opslag herom) og hvis du har sat DX Vagt til at hole øje med et skældent signal. Mit eksempel fra i dag: Jeg satte DX Vagt til at holde øje med et land jeg længe gerne ville høre fra og imens jeg var i byen for at ordne ting bibbede en notifikation på min telefon og jeg kunne straks høre optagelsen. Som en bonus så kan du bruge SDR'ens dekodere også på optagelser. Giver der anledning til udfordringer eller opdager i fejl så vil jeg meget gerne høre om det. Og ellers går jeg QRT indtil onsdag aften. God lytning til jer alle og tak 🙏 til alle med 💚 og 🍵

0
0
Sign in to reply