Kære Alle<br /> <br /> CWmedGNISTER påtænker at starte et nyt CW hold hvor vi hjælper hinanden til at lærer CW.<br /> <br /> Det foregår på den måde at vi mødes 2 gange om ugen i et online møde hvor vi hjælper hinanden med gode tips og tricks til at komme igennem vores morsekursus, som du kan finde her https://cwmedgnister.dk/node/242 <br /> <br /> Når vi kan alle tegnene - ved at lytte til filerne - begynder vi at træne afsendelse med hinanden, enten på VBAND eller på 3547 kHz.<br /> <br /> Vi bruger ikke andre metoder, da dette kursus igennem utallige år har bevist at det virker.<br /> <br /> Du skal sætte 20 minutter af hver dag til at lytte til en lektion, men til gengæld så vil du kunne afvikle en CW qso efter 3-5 mdr.<br /> <br /> Har du lyst til at være med så send mig en mail hjh@skovholm.com<br /> <br /> Når jeg om 7-10 dage har overblik over hvor mange der vil være med så finder vi ud af hvilke 2 dage der vil passe de fleste, at vi holder vores online møde kl 20-21<br /> <br /> Glæder mig til at høre fra dig - Du vil ikke fortryde at opleve det fælleskab som CW giver adgang til ;o)<br /> <br /> OZ8CW<br /> <br />