Lidt nyt fra udviklingsafdelingen .... Nu er det muligt at indsætte op til 3 billeder ved oprettelse af en tråd i forum (se bare denne her tråd). Jeg har også udvidet siden med satellitter så det nu også er muligt at vælge Starlink og navigationssatellitterne (for dem, hvor dette er interessant). Skulle i mangle andre funktioner så lad høre...
Billeder og satellitter
Er det efterhånden ikke mere ved at være en legeplads for udviklingsafdelingen end det er en handelsplads. det var måske en ide at flytte det meste af det der er på "den røde side" neden under annoncerne,
Hej Jens. Jeg vil give dig ret et lille stykke ad vejen - men også KUN et MEGET LILLE stykke ad vejen. Der er mange nye ting der ikke har min interesse, eller hvor jeg henter oplysninger andre steder - og det vil jeg nok blive ved med. Når det er sagt, så er BrugtGrej (og i særdeleshed "Udviklingsafdelingen" (læs = Christiane), altid åben for forslag til ændringer, og jeg MÅ sige, at der sker sgu noget, når konstruktive forslag og ideer lander hos hende/BG. De mange nye tiltag - både interessante og knap så interessante, kan jeg fint overskue og "scrolle" henover - både på mobiltelefon, tablet og PC - det er ikke noget der (for mig) er til gene. Husk på, at BG v. 2.0, løbende bliver udviklet, ændret og tilrettet, udfra brugernes input (altså bl.a du og jeg) så måske du skulle stille forslag om ændring af design ? De venligste hilsner Lau OV2B
Nej, det er fint med udvikling og BG har aldrig været bedre end det er nu. Der kommer hele tiden gode funktioner til 👍
Helt enig, det ville være rart såfremt det handlede mere om hvad overskriften hentyder til : Brugt grej