Kan man sætte profilet på siden her op til man får besked på email når der er en bruger der skriver en besked på en annonce man har til salg ?
Email ved besked fra brugtgrej.dk
Svar til #1: det har ikke virket i årevis,,,så nej !
Svar til #2: Tak for svar.
Svar til #3: Det virker ikke mere, så oplys din egen mail i dine annoncer.
Hej alle og godt nytår! Det fungerer fint hos mig – jeg modtager en e-mail, når nogen skriver til mig. Tjek venligst jeres spam-mappe, og hvis der ikke ligger noget der, bør I tilføje BG-mails til jeres godkendte afsendere (whitelist).
Svar til #4: Noteret tak
Det virker fint hos mig .:
Et estimat: Jeg vil mene ud fra de kontakter jeg har haft til sælgeres annoncer, at i ét ud af ti tilfælde, så virker notifikationen på BG Ikke videre godt - meget irriterende.... :-(
Svar Kort fortalt. Benytter man en gratis mail (gmail, hotmail etc) får man ikke notifikationer, det virker simpelthen ikke samme med disse. Benytter man en mail købt via eget domæne , så virker det.
Svar til #9: Det har tidligere virket for mig med mailadresse på eget domæne - men det gør det ikke mere . . Vy 73 de Lars OZ1CJX
Svar til # Jeg har lige testet funktionen og jeg får mail i min mailboks på mit private domæne - så her er det tilsyneladende problemløst. søren/4zat