Hej Her under det nye har den pludselig fundet en masse gamle udgået annoncer jeg gerne vil ha slettet fra min liste, jeg kan kun slette 1 af gangen og kan på den måde se frem til en uges arbejde på den måde, hvordan markere men dem alle og slet på en gang ? Det samme, når man har flere annoncer, hvordan markere man dem alle og genrykker dem på en gang, der er lang vej hvis man hver gang skal tage hver enkelt ? Kan se mange foto fra annoncerne ikke er kommet med over i det nye , er det nogen der kommer, eller er de gået tabt ved den her konvertering ?
Hvordan sletter man en masse annoncer ( på en gang )der er 25 år gamle ?
Der er også et problem med dette: Købe-annoncer blev pludselig lavet om til: sælges.... Der forefindes yderligere fejl i systemet, som flere nok opdager hen ad vejen... Ombygningen af BG er ikke gået særligt godt og det gælder både på mobilen og computeren.
Det samme her, jeg brugte den lange vej som du beskriver. Det ser heller ikke ud til at 'klik på annoncen' bliver opdateret.
Mc, ved importen har vi taget alle 20 års arkiv med. Eftersom jeg ikke selv har nogle annoncer opdagede jeg ikke at dette var et problem. Jeg har nu lavet en mulighed for at vælge mange annoncer (fx vælg alle inaktive) og så lave en bulk-action (slet). uden annoncer kan jeg ikke teste dette så jeg håber I vil vende tilbage med en melding på om det virker efter hensigten.
Steen, giv mig gerne et konkret eksempel (annonce-ID eller link), så vi kan tjekke om det er en reel fejl eller bare en bruger der har valgt forkert.
Hvad får dig til at tro at det ikke virker?
Der er jo rigtigt mange "købe annoncer" fra den "gamle" brugtgrej, hvor disse "købe" annoncer, blev oprettet i Sælges i stedet for.
Det kan være jeg skal vente et døgn og se igen, antal af dage er stadig 90 tæller nok ned ved midnat.
Mine købe-annoncer har aldrig været placeret i : Sælges... Det er pga. alm. ordenssans...
Har du et eksempel på en annoncer der er palceret forkert (købes/sælges)? Giv mig gerne annonce ID så jeg kan tjekke.
Hej Det kan jeg ikke, fordi jeg har rettet alle mine annoncer, da jeg opdagede fejlen...
Hej Jeg må ha hjælp til den her sletning, der er flere hundrede, skal jeg klikke på hver enkelt af de her gamle annoncer gennem de sidste 20 år så er der lang vej , før hen kunne man markere den øverste, rykke ned og tage så mange man ville slette og med pil venstre side af keyboard få alle til stå markeret og så højreklik på mus slet alt super nemt , alt det her virker slet ikkei det nye, kan man få en konkret vejledning af hvordan man step by step markere alle inaktive annoncer og på en gang sletter dem ?
Du trykker på "inaktive", så bliver alle inaktive markeret. Dernæst trykker du på Slet i højre side. Så bliver de alle slettet - det kan godt tage 5 sekunder hvis der er mange.
Tak Peter Det virkede perfekt, og 635 gamle inaktive annoncer forsvandt med et "bum"... Nu mangler jeg bare svar på om det om 90 dage bliver lige så let og genaktivere sine aktive annoncer ??