Følgende til skræk og advarsel.<br /> Teksten er en kopi af min anmeldelse på trust pilot.<br /> <br /> Vedrørende køb af Corsair SSD og HH Clone kit hos BWS Computer / BWSbutik.<br /> <br /> Jeg ringer firmaet op og får information om at produktet og medfølgende program understøttes af Windows 10 Jeg køber herefter produktet.<br /> Det viser sig efterfølgende, at medfølgende program ikke længere kan køre på windows 10.<br /> Mange bortforklaringer fra firmaet.<br /> Konklusion: BWS sælger udstyr som ikke kan bruges mere. (Man kan ikke installere medfølgende program på windows 10.)<br /> Jeg foreslår at BWS tager produktet retur, og fjerner det fra deres handelsplatform i øvrigt. <br /> Det vil de ikke. Jeg truer dem med at hænge dem ud på Trustpilot og hvad jeg ellers ellers kan finde på.<br /> Det kan jeg da bare gøre, er svaret fra firmaet..<br /> Stol ikke på firmaet. Jeg ringede dem op forud for købet netop for at undgå denne situation, men fik et lønagtigt og forkert svar.<br /> <br /> Vy 73 de OZ2DC<br /> Steen Damsgaard<br />