Jeg har netop releaset en ny funktion rettet mod radioamatører - en side med et DX Cluster. Du kan dels se en forkortet udgave på forsiden og du kan se den i din menu. Det er muligt at sortere på sædvanlig vis OG det er muligt at oprette søgeord så du bliver notificeret hvis søgeordet optræder i et SPOT - f.eks. et call, land eller andet. Det er et forsøg - lad høre hvad i tænker om det. God aften til alle 💚
DX Cluster
Udmærket, men hvis man sætter mode til CW vises der ingenting, selv om der er masser af spots på CW. Andre modes er uden interesse :-)
Hej Verner Jeg tror du bare har været uheldig. Har lige testet det og ser det virker. Se billede...
Nu kan du også klikke på et call i DX Clusteret 😊
OK, nu fik jeg da et par stykker. Men det er åbenbart kun hvis der står CW i "Comments". (Info) Se at I bruger dxsummit.fi, uha uha.
Ups, du har ret. Men det er fikset nu. Tak for at gøre mig opmærksom på det.
Nu bruger vi jo30.de som datakilde, som giver rigtige mode/submode-felter (så CW-filteret nu faktisk fanger CW-spots), landefelt med flag-emoji, samt op til 1000 spots. 😊
Ja, det var meget bedre, 88 de Verner
Hej Christiane Tak, da jeg er radioamatør er det helt fint for mig. Men...hvis jeg kun interesserede mig for fx modelhobby eller antikviteter ville jeg måske få et slags kulturchock :) Forslag: Få folk til at vælge via tilvalg/fravalg af fora/sektioner - så hvis man tilvælger radioamatør får man radioamatør widgets dx cluster osv... Når folk lige er oprettet kunne alle fora/sektioner være tilvalgt - eller/også som en del af brugeroprettelsen/onboadingen. Kig også på: Anvend semantisk afbildning og NLP teknikker til at berige annoncekategorisering: https://brugtgrej.dk/forum/9e6f6e43-d358-48f6-8f82-4346c3c641df
Done. Se i din profil - her kan du vælge/fravælge interesser.